Usein kysytyt kysymykset (UKK)

Täältä löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin liittyen tilaukseen, toimitukseen, palautuksiin sekä tuotteiden hoitoon. Jos et löydä vastausta, ota rohkeasti yhteyttä yhteystietosivumme kautta.

Kysy ja löydä vastaus nopeasti

Näytetään 0 kysymystä

Miten nopeasti tilaukseni lähetetään?
Yleensä lähetämme tilaukset 1–2 arkipäivän sisällä maksun vahvistumisesta jos tuote on varastossa, muuten menee tuotteesta riippuen 2-5pv extraa. Toimitusaika kotimaassa on tyypillisesti 2–5 arkipäivää (riippuu toimitustavasta).
Miten voin palauttaa tuotteen?
Voit palauttaa tuotteen 14 vrk:n sisällä vastaanottamisesta. Pakkaa tuote huolellisesti ja toimita palautusohjeiden mukaisesti — lisätietoa löytyy toimitusehdoistamme.
Mitkä maksutavat ovat käytettävissä?
Hyväksymme tällä hetkellä ainoastaan laskutuksen sähköpostiin. Myöhemmin tulee käyttään mobilepay, paypal sekä kortti maksut!
Miten hoidan kynttilöitä, jotta ne palavat tasaisesti?
Leikkaa sydän noin 5 mm pituuteen ennen jokaista sytytystä, polta ensimmäisellä kerralla niin kauan että koko pinta sulaa (vaha-allas), ja vältä vetoa. Säilytä kynttilää kuivassa ja viileässä.
Voinko muuttaa tilaustani jälkeenpäin?
Jos tilauksen tila on vielä käsittelyssä, yritämme parhaamme tehdä muutokset. Ota yhteyttä asiakaspalveluun mahdollisimman pian, niin tarkistamme tilanteen.
Mitä teen, jos tuote on saapuessaan vioittunut?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja liitä mukaan kuva vauriosta sekä tilausnumero. Korvaamme tai lähetämme uuden tuotteen tilanteen mukaan.